16.Túra - Alpy: Zell am See

28. února 2016 v 17:00 | Jan Lebeda |  Kde jsme byli..
16.TÚRA -Alpy: Zell am See
02. - 04.10.2015

ÚČASTNÍCI
Vyznamenání: Jan Vyhnal (cizinec)
Vyznamenání: Jan Lebeda (cizinec)
Vyznamenání: Ondřej Bartoš (cizinec)
Túra začala v pátek v 8 ráno odjezdem do Reichu. Na hranicích jsme potkali ohořelí kamion a policisti jak kontroluju jestli sem někdo nepašuje čmoudy. Dál už byla jízda poklidná. Kemp parádní a ubytování přímo u jezera také. První den jsme obešli celé Zell am See a potkali hodně čmoudů. A jednoho běžce co Honzu V. dráždil svýma kraťasama. Večer jsme dali 3 pivka a poseděli u vařičů. Dřevo jsme totiž nesehnali a nechtěli jsme ho krást. Hned jsem ve stanu zlomil kartu ke kempu a následně ještě ztratil jednu půlku. V sobotu budík na sedmou hodinu, lehká snídaně a odjezd na hlavní výšlap. Cílem bylo jezero mooserboden. Po cestě jsme viděli parádní vodopády a přehradu. Dokonce jsme si užili i sníh a nějaký ten výstup na jištěné stezce. Honza L.zapadl do sněhu a uvíznul, ale po vzoru Top gearu jsme ho nechali ať si pomůže sám. Poslední kus cesty jsme si dali po cestě pro autobusy.
Nahoře na nás čekal fantastický výhled a krajina a také vychlazené pivo. Bylo okolo 3 hodin odpoledne. Honza L. upoutal jednu milfku která byla Češka pokřikem: " to je ale hnusná milfka" a ona mu odpověděla Nazdar :D. posilněný pivama jsme se rozhodli že zpáteční cestu půjdeme taky po svých. To co jsme šli nahoru od 9 do 15:00 jsme dolů seběhli za 2 hodiny. Sprint to byl pěknej.

Následoval návrat domů a nějaké to občerstvení a pivko a calvados. Poté došli cíga tak jsme vyrazili na nákup. V kempu byli sprchy tak jsme toho využili. Jediný kdo měl ručník byl pan generální tak jsme se s Honzou utřeli do toaletáku a zaprděných trenek.
Ráno v neděli plánované vstávání na 7 hodinu nevyšlo a vstávali jsme v 8. Zaplatili jsme kemp vrátili dvě a půl karty a jeli se podívat na ledovec. To nám jaksi nevyšlo, cesta před ledovcem byla zpoplatněná 35 euro tak jsme řekli bábě u okýnka že teda ne a jeli jsme domů.

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.